pátek 29. srpna 2014

Unboxing (7)

Dneska to bude trošku víc balíků. :-)
Byla jsem teď delší dobu pryč a balíky se tu krásně sešly. Jeden jsem si bohužel nemohla rozbalit sama, protože se v něm schovávala knížka do HOPu a já jsem nevěděla, která to je, tak jsem poprosila ségru, jestli by to neotevřela a ona to i nafotila (hodná,že?) :-) .  

První je balík z Fragmentu (ten, který rozbalovala Verča)




 
Už lezou :3

A tady jsou :-)


Tady je fotka zbylých balíčků a knížek z Fragmentu. :-) Přesně tahle hromádka mě čekala na stole, když jsem se vrátila domů... Koho by to nepotěšilo? <3

Balík z Brány. :-)

Brána na svou fb stránku vyvěsila (něco v tom smyslu-přesně si to vážně nepamatuju :-D ) : Jaká (je?
 byla Vaše oblíbená kniha vydaná v roce 2014 (nebo tak něco, fakt nevím) ? Odpovědi odměníme knihou. No, odpověděla jsem a byla odměněna knihou. <3




Africké lásky, Africká manželství. :-) Díky! <3

A dál... hm, tak třeba Metafora. :-)



Grace, kněžna monacká!! :-) <3

A jako poslední (ale rozhodně ne nejhorší) je balík, který mám od mamky k svátku. :-)


Už to bude!! :D
Už asi víte, co? :-)

Rezistence a Aliance. :-) Konečně mám celou sérii doma. :-) Těším se, až si Alianci přečtu. <3

A to byly všechny balíky. :-) 
Tady jsou všechny pohromadě. :-)
Hunger games: Aréna smrti, Deklarace smrti (do HOPu :-) ), Hněv bohů, Rozhodující bitva z Fragmentu. :-)
Africké lásky z Brány :-)
Grace z Metafory :-)
Rezistence a Aliance z Buxu :-D 
<3 <3
Miluju rozbalování! :-)



8 komentářů:

  1. Úžasné knihy! Já bych s Rezistencí a Aliancí také měla pokročit. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Takové krásky! :) A takové množství hlavně! :) Celá série Divergence je dokonalá stejně tak i HG. Máš se na co těšit. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Toho je! :D To ti teda závidím :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych si chtěla přečíst kněžnu monackou :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné knížky do jedné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jo ta akce Brány byla skvělá! :)))

    OdpovědětVymazat