neděle 5. října 2014

On my wishlist (4)

Meme z dílny Book Chick City. Cílem je každou sobotu uveřejnit knihy, které bychom si chtěli koupit. Můžou to být starší i novější knihy, či knihy vycházející v budoucnu.
Už delší dobu jsem do tohoto meme nic nepřidala. Proč? To nevím. :-D

A na dnešní sobotu jsem si vybrala dvě knížky. :-)
r
Papírová města od Johna Greena! :-) Nemůžu se jich dočkat. 
Mimochodem vyjdou 22.10. :-)

A Asylum. Asylum už vyšlo a vypadá dobře. :-)

Těšíte se na Papírová města tak jako já? :-D Četli jste Asylum, stojí to za to? :-)

6 komentářů:

  1. Papierové mestá si chcem kúpiť aj ja! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na Papírová města se taky moc těším :).
    Asylum jsem četla a já jsem asi ta jedna z hodně mála, která se knížka moc líbila já z ní byla naprostou spokojená, i když je jasné, že nějaké ty mouchy měla :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Papírová města budu mít, jen co kniha vyjde :3 A Asylum hodně lidí zklamalo, takže mi ani nevadí, že ho nemám.

    OdpovědětVymazat
  4. Asylum mě zklamalo. Nedávno jsem ho poslala dál. :)

    OdpovědětVymazat
  5. ja chci obeeeee :) Asylum si necham i kdyz se mi nebude libit protoze sviiitiiiii :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To že svítí je hlavní pořizovací faktor :-D :-D

      Vymazat