úterý 10. března 2015

Shirtinator (1)

Na Shirtinatoru si můžete vytvořit své vlastní tričko, mikinu, šaty, košile, spodní prádlo a spoustu dalších. Já jsem si dneska svoje vytvořila, ale to Vám teď neukážu. :D Až mi přijde, bude druhý článek. Teď bych chtěla ukázat jak stránka funguje. :-)

Jen tak mimochodem, to tričko, které bude na fotkách, je smyšlené a rozhodně si ho neobjednávám. :D

Jak je na fotce vidět, stránka má skoro 100% hodnocení.

Tady si vyberete styl trička, opravdu nehrozí že by vám nesedl ani jeden. ;)

Já zvolila např. organické Stella Wants.

Na výběr je opravdu spousta motivů...


  Nebo si můžete zvolit svůj. Můžete si ho všemožně upravit, nebo nechat odstranit pozadí, to vám ale udělají později. :)
 Zadní strana. Nápis je opravdu.. ehm... zajímavý. :D Chtěla jsem ukázat, že efektů, barev, stylů písma je opravdu hodně. :)  Vložený motiv je označený, zda je kvalitní. Když nebude, upozorní vás to, že když nezlepšíte kvalitu, bude to rozmazané. 

Pak si podle tabulky zvolíte velikost. Nejenže jsou napsány rozměry, ale jsou tam i fotky modelek, nejen vyhublých. :D Umožní vám to vidět, jak bude tričko opravdu vypadat na vás. :-)

Abych to shrnula. Všechno je opravdu přehledné, rozmanité, propracované a já si výrobu svého trička vážně užila. :-D Dokonce si na tričko můžete dát i vlastní fotku. 
Máte s  tím zkušenost? :)

2 komentáře: