středa 4. března 2015

Měsíční chvástačka - únor

 S únorem jsem spokojená. Přibylo mi sedm knížek. Poslední dobou (Vánoce nepočítám :-D ) jsem si knížky kupovala jen hodně málo, a proto mám z těchto sedmi takovou radost. :3 Ještě jsem tedy nečetla ani jednu, ale... :-D

Dívka, která se dotkla nebe. To je tak krásná obálka! Vážně se na ní těším. :)

Dech, který jsem četla kdysi, ale teď mám v plánu koupit si druhý díl, tak aby to bylo pohromadě. 
A 21. den. 

Teď knížky, které jsem si odvezla z oslavy narozenin nakladatelství Yoli. :)
Jméno hvězdy, Nespavost, Eden. 

A ještě Štěstí na řecký způsob.

Tu jsou všechny pohromadě. :-)
Znáte, máte, četli jste? :)
Kolik knížek přibylo Vám? 

6 komentářů:

  1. dech mám doma, ale zatiaľ som ho nečítala

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti závidím 21. den! :-D První díl se mi moc líbil, ale vždycky se nemůžu dokopat k tomu, abych se koupila i druhý díl - stejné to mám i u Labyrintu :-D
    Krásné knížky! :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné knihy! Dívku taky závidím.. já tento měsíc přečetla Eden a je to taková milá oddechovka, ale nic extra.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hrozně bych si chtěla přečíst Dívku=)
    http://ggeek.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Divka, která se dotkla nebe ma vazne krasnou obalku. Dech jsem cetla, predevcirem jsem docetla Vzdor :) 21. den me taky ceka. Knizky z Yolu srazu, hmmmm zajimave, to mi neco pripomina :-D Nejsou nahodou i s podpisy? Treba ta nespavost :-P

    OdpovědětVymazat