čtvrtek 15. ledna 2015

Měsíční chvástačka - prosinec

Máme tu chvástačku za prosinec, což znamená knížky od JEŽÍŠKA <3

Hned na začátek, knížky od Richelle Mead, Stříbrné stíny a Nesmrtelná koruna.

Pekáč buchet. To pro mě bylo překvapení, protože jsem si o ni nikam nepsala a pokud vím, ani jsem o ní nemluvila. Je od kamarádky. :)

Dárce, s tou ošklivější obálkou. :D Nechci být nevděčná, nebo tak něco, jsem za ni strašně ráda, ale prostě .. paperback a ještě ta hrozná růžová pod přebalem... :-D

Co s láskou, od mého Knižíška. :)

Papírová města v angličtině. Mamka mi prý věří.

Čtyřka <3

A to nejlepší na konec. Tolkienův dárkový box. :3

Takže za mě spokojenost. Co vy a knížky pod stromečkem? :)



8 komentářů:

  1. Jé, to jsou skvělé knížky! Tvláště ten Tolkienův set ti fakt závidím. :) A Paper Towns je skvělá knížka pro začátečníky. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten Tolkienův set je parádní. Já mám v tomto vydání Hobita a celou trilogii a přemýšlím, že si pořídím i Silmarillion, abych to měla komplet. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, moc skvělé knihy. :) Těším se na recenze. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky to je skvělé, hlavně ten Tolkienův set! Ten je prostě..Páni! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Papírová města jsem také dostala, ačkoliv v češtině.
    Dárce mě už dříve zaujal, ale zatím jsem se k němu nedostala.
    No a Tolkien - to je prostě klasika! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som si kúpila sama pre seba Zlatú kolekciu Odkaz dračích jazdcov, Úsvit planety opic - Ohnivá bouře a Emily Strange Divná a divnejšia a Výměna názoru. No a od kamošky som dostala Saeculum.
    http://battyamnesia.blogspot.sk/2015/01/nove-knihy-do-zbierky.html

    Silne uvažujem o Darcovi ale kedže robím v kníhkupectve, skôr požičať ako kúpiť.

    OdpovědětVymazat