úterý 2. prosince 2014

Losing it - Cora Carmack

Bliss, dvaadvacetiletá studentka herectví, se trápí, že je ještě pana. Rozhodne se svěřit své nejlepší kamarádce, čehož vzápětí lituje. Kelsey ohákne Bliss do odvážného oblečení, na které by sama Bliss v životě nepomyslela, a odtáhne ji do blízkého baru. Kelsey je přesvědčená, že se stačí porozhlédnout po někom, vyloženě na jednu noc. Hlavně v tom nehledat nic složitého. Bliss v baru opravdu narazí na někoho, kdo ji alespoň zaujal. Narazila na něj náhodou, při cestě na toaletu. Koho by nezaujal, když si čte Shakespeara?

Všechno vypadá slibně, ale Bliss na poslední chvíli ze sexu vycouvá, uteče z vlastního bytu, a nahého Garicka nechá v posteli samotného. Celkem se zhrozí, když Garicka potká další den na vyučovací hodině. A jako učitele, samozřejmě... 
"Přestaň! Kočky! Dost..."
Co to sakra říkám?
"Promiň, cos říkala? Kočky?"
"Já... já to nemůžu dělat... teď hned. Protože... mám kočku. Jo, já mám kočku,kterou musím to, vyzvednout?  Postarat se!  Musím se postarat o kočku! Takže... nemůžu dělat tohle. "
V Losing It jsem ze začátku neviděla nic jiného, než obyčejnou oddechovku na odpoledne. No, splést se může každý. :-) Oddechovka to je, ale i když zní jako klišé, je vlastně originální. Nezdálo se mi, že autorka psala to, co ji zrovna napadlo, ale naopak na odpočinkovou knížku mi přijde promyšlená.
 "No, spálila jsem si nohu a nemůžu na tom nosit těsné věci."
"Vážně?" zeptal se. "Co se ti stalo?"
"Ále, spálila jsem se žehličkou na vlasy."
" Ty sis spálila nohu žehličkou na vlasy? Jak dlouhý máš chlupy na nohách?"
Knížka se čte dobře a beze zbytečných odstavců i rychle. Po přečtení jsem... nedá se říct nic jiného, než že jsem byla spokojená. Vše bylo lepší, než jsem čekala a příběh vřele doporučuji dál. :) Konec byl trochu rychlý (a moc se mi nelíbil :-D ) ale jinak se knížka myslím nedá hodnotit jinak, než kladně. Často jsem se zasmála, nebo jsem až vrtěla hlavou, nad Blissinou smůlou. (Né fakt. Jsou místa kdy jsem byla pomalu mrtvá smíchy - viz. chlupy na nohou. :-D )

Zveřejňovala jsem i úryvek, který si můžete přečíst TADY. :)

Knížku zkrátka doporučuji. Když nebudete čekat něco epického, bude se vám to líbit (vážně to není knížka, kterou budete zbožňovat a číst desetkrát za sebou, ale budete ji číst rádi a čtení vám bude příjemné). Takže na závěr? Jestli hledáte něco lehčího na čtení, Losing It je jasná volba! :) 

5 komentářů:

  1. Tuhle knížku si chci určitě přečíst :) Občas to nějakou tu oddechovou knizku chce :)
    www.fantasy-maniak.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak na tohle se hrozně těším, miluju si mezi dvě nějaké náročnější knížky vsunout nějakou takovou oddechovku..třeba teď čtu Květy z půdy, takže po tom by se zrovna Losing it moc hodilo :)

    www.lucky-knizni-svet.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem na knihu četla hodně recenzí a musím si ji prostě koupit. Vypadá to úžasně na oddechovku :) Skvělá recenze :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mi to přišlo, že se kniha rozjela dobře, ale potom... od té doby co Bliss zjistila že to její učitel, to začalo být divné. Začátek to mělo skvělé, ale ten zbytek byl možná trochu klišé.

    OdpovědětVymazat
  5. Wau, tá kniha vyzerá zaujímavo a určite si ju rada prečítam. Inak je to veľmi pekný článok. Zároveň by som ťa chcela pozvať na moju giveaway tu: http://sashenageletova.blogspot.sk/2015/01/new-year-giveaway.html

    OdpovědětVymazat