pátek 11. července 2014

Letní tag


1. Jakou knihu si představíš, když se řekne léto?
 - Je to edice Vesmír. Loď mezi hvězdami, Milion sluncí a Všechny barvy země. :-)

2. Jakou postavu si spojíš s létem?
 - Nevím proč, ale okamžitě mi na mysl přišla Lola, z knížky lola a kluk od vedle. :-) Asi že je to taková ta lehčí četba. :-)

3. Do jaké knihy bys jela na dovolenou?
 - Bradavicééé. :-D

4. Jaké knihy si s sebou bereš na dovču(na tábor)?
 • Tweety s city - začala jsem číst a absolutně mě to nebavilo už po pár stránkách, takže to jsem ani nedočetla.
• Míň než nula - to mě vážně překvapilo!
• Dědička - bombááá! :-D
• Zapomenutá
• Hra věží - luxusní. :-D :-)
Tohle jsou knížky, které jsem si na dovolenou brala já. (Mimochodem, vrátila jsem se dneska. :-D ) A ještě k tomu jsem vybrala knížky, které si s sebou vzala kamarádka. Ani jednu z vybraných jsem samozřejmě nečetla. :-D A z jejích knížek jsem ještě přečetla:
• První stříbrná kniha snů
• Seznam tajných přání :-)
Takže já za těch sedm dní u moře přečetla šest knížek. :-) Na mě výkon. :-)

5. Co nejraději děláš v létě?
 - Nic. Prostě nejradši dělám nic. :-D

6. Co si představíš, když se řekne léto?
 - Teplo, čtení, pohoda, zahrada, sluníčko. :-)

7. Co je tvůj největší zážitek z léta?
 - Mmmm. Tak tady jsem se musela zamyslet. Ale asi je to zážitek, starý tak tři čtyři roky zpět. Jeli jsme na rodinný výlet na jeden den do německého delfinária. :-) Bylo opravdu úžasné vidět delfíny takhle z blízka.
Nebo ještě dovoléná, která nevím kdy a kde přesně byla (no, někde v chorvatsku), ale rozhodli jsme se vyzkoušet další z atrakcí, co se tam všude nabízí. A to byl parasailing. Opravdu suprový zážitek! :-)

8. Kdybys měla napsat knihu o létě, o čem by byla? 
 - Asi nějaký románek. :-) Ale obávám se, že na něco takového opravdu nemám vlohy, takže nad tím, se až tak rozmýšlet nemusím. :-)

2 komentáře: